دانشجویان مهندسی صنایع ورودی 91
دانشگاه دامغان 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بچه های صنایع دانشگاه دامغان و آدرس sanaie.en91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این مطلب از سایت عشق دونی کپی شده است !!!!

 

خوب برای متوهم شدن لطفا 30 ثانیه به مرکز تصویر زیر بدون پلک زدن خیره شوید.

بعد از 30 ثانیه اروم به دستی که باهاش موس رو گرفتید نگاه کنید. میبینید چه حس جالبیه؟؟؟؟

لطفا نکات زیر رو در نظر بگیرید :

1- دستی که موس رو باهاش گرفتید و نباید به هیچ عنوان تکون بدید.

2- لطفا زیاد این حرکت رو تکرار نکنید. روی بیناییتون تاثیر منفی میذاره و بیناییتون رو برای مدت زمان کوتاه دچار اختلال میکنه.

 

 

 

 

[ 25 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 14:16 ] [ ]

سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در یک کنفرانس می رفتند. در ایستگاه قطار سه آمریکایی هر کدام یک بلیط خریدند، اما در کمال تعجب دیدند که ایرانی ها سه نفرشان یک بلیط خریده اند. یکی از آمریکایی ها گفت: چطور است که شما سه نفری با یک بلیط مسافرت می کنید؟ یکی از ایرانی ها گفت: صبر کن تا نشانت بدهیم.
همه سوار قطار شدند. آمریکایی ها روی صندلی های تعیین شده نشستند، اما ایرانی ها سه نفری رفتند توی یک توالت و در را روی خودشان قفل کردند. بعد، مامور کنترل قطار آمد و بلیط ها را کنترل کرد. بعد، در توالت را زد و گفت: بلیط، لطفا! بعد، در توالت باز شد و از لای در یک بلیط آمد بیرون، مامور قطار آن بلیط را نگاه کرد و به راهش ادامه داد. آمریکایی ها که این را دیدند، به این نتیجه رسیدند که....چقدر ابتکار هوشمندانه ای بوده است.بعد از کنفرانس آمریکایی ها تصمیم گرفتند در بازگشت همان کار ایرانی ها را انجام دهند تا از این طریق مقداری پول هم برای خودشان پس انداز کنند. وقتی به ایستگاه رسیدند، سه نفر آمریکایی یک بلیط خریدند، اما در کمال تعجب دیدند که آن سه ایرانی هیچ بلیطی نخریدند. یکی از آمریکایی ها پرسید: چطور می خواهید بدون بلیط سفر کنید؟ یکی از ایرانی ها گفت: صبر کن تا نشانت بدهم.

سه آمریکایی و سه ایرانی سوار قطار شدند، سه آمریکایی رفتند توی یک توالت و سه ایرانی هم رفتند توی توالت بغلی آمریکایی ها و قطار حرکت کرد. چند لحظه بعد از حرکت قطار یکی از ایرانی ها از توالت بیرون آمد و رفت جلوی توالت آمریکایی ها و گفت: بلیط ، لطفا !!!

[ دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 9:29 ] [ مرضیه میرزایی ]

راستی این شنبه که داره میاد  پرفسور کردوانی  سخنرانی دارن ساعت 9 سالن خانه فرهنگ.

 

پیشنهاد میکنم حتما بیاین.

 

پرویز کردوانی (زاده ۱۳۱۰ در روستای مندولک گرمسار) جغرافیدان ایرانی است که به دلیل آثارش در زمینه علم کویر، «پدر کویرشناسی ایران» لقب گرفته‌است. او به عنوان چهره ماندگار در زمینه جغرافیا معرفی شده‌است. فریده گلبو همسر اوست.مجسمه یاد بود او در گرمسار میدان انقلاب قرار گرفته است.

[ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 20:12 ] [ سجاد دلیلی ]

دوستان کسی از خانوم سلیمانی سوالی داره تا هفته آینده بپرسه. ضمن اینکه صندلی داغ ایشون رکورد زده, دیگه حسابش از دست منم در رفته فکر کنم حدود 135 سوال باشه .

[ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 20:4 ] [ سجاد دلیلی ]

از اونجایی که غیر از صندلی داغ بقیه مطالب طرفدار نداره , دیگه فقط بخش های صندلی داغ , تشخیص هویت و یه بخش دیگه که میخوام آهنگ های جدیدو بزارم دنبال میشه. دوستان مطلبی دارن ارسال کنن تو وبلاگ قرار داده میشه. با تچکر 

[ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 19:58 ] [ سجاد دلیلی ]

با خبر شدیم دانشگاه آکسفورد انگلیس طی حرکتی بی شرمانه اقدام به کپی  قالب وبسایت دانشگاه دامغان کرده است.ما دانشجویان دانشگاه دامغان مراتب اعتراض خود را به ریاست محترم دانشگاه اعلام میداریم!!!!!


 

                                                    www.du.ac.ir

 

                                             www.ox.ac.uk          

[ سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 11:14 ] [ سجاد دلیلی ]

از همین الان بگم.... اگه  استقلال قهرمان  بشه که میشه قالب وبلاگ به مدت یک هفته به قالب استقلال تغییر خواهد کرد...نگین نگفتی

 

[ یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 10:10 ] [ سجاد دلیلی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ دانشجویان مهندسی صنایع (91) خوش امدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 93616
تعداد مطالب : 302
تعداد نظرات : 965
تعداد آنلاین : 1


روزشمار محرم عاشورا

*
*
*
*
*
*
*
-->

داستان روزانه
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*